Thursday, September 25, 2008

Flying away...


time to spread my wings
across the oceans
against the wind
searching for paradise...




22 comments:

inah said...

cis..samapi ade 2 entry :P

punyela happy nak balik :P

jelesnyaaaaaaaaaaaaaaa :(

[danial][ma] said...

hej! inah...actually i feel very sad because of you, pinky, azizi and other global nomads have to celebrate eid away from family and friends and so unfair for me to enjoy myself flying to KL....hehehehehee...(so insincere statement)...yeeehaaaa...

Enche' Adykasyah said...

Hey Danial.. Don't forget to bring back Mr. TEd and take some snaps of him in KL yah!

sbanboy said...

I will be waiting for you at the airport ... it will be good to see you again and catch up.

Have a safe flight

[danial][ma] said...

hej! enche' adykasyah...yeah, will do...;-)

[danial][ma] said...

hej! bro...see you in 14 hours...;-)

William H said...

towards sunrise? dont get burn...
haha.... wait for you too? haha

[danial][ma] said...

hej! william...hehehehe...don't worry i will apply a lot of sunblock lotion...wait for me? can...;-)

William H said...

danial: too many sunblock = too heavy = cannot fly... hahah

[danial][ma] said...

hej! William...hahaha...no prob I swim instead...

:: NbC :: said...

Hi Danial, dun be sad.. see u in 14 hrs.. :-P

Belladonna said...

Haiyah, youre back in Malaysia kah? Welcome Home Danial :)

Inah said...

oit danial..update la :(

[danial][ma] said...

hej! pinky...just landed on the land of truly asia? hehehehe...damn hot as usual and my brain just go haywire...

[danial][ma] said...

hej! bella...yup! just a short break on sand and sun...;-)

[danial][ma] said...

hej! inah...haiyah...difficult to update because of the hot weather...;-)

lily.lulu said...

Have fun and welcome back to Malaysia Danial

;)

Bila nak singgah KL ??

ZEYN, THE HELL'S FIREWOOD said...

Danial,

finally, you can claim your prize...if you remember what and why you've won.

[danial][ma] said...

hej! lily...wil be in KL soon...;-)

[danial][ma] said...

hej! zeyn...yeah, i will..;-)

Lyna Wan said...

I already miss the spicy food.
do eat those for me.

[danial][ma] said...

hej! lyna...hahahaaa...i can't take any spicy food anymore...too mat salleh already...hehehehe...

Snow Effect